promocja firmy

Promocja Twojej firmy w internecie – 21 wskazówek dla Przedsiębiorców na promowanie firmy

Promowanie firmy w internecie jest obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na rozwój biznesu. Wykorzystując odpowiednie działania, właściciele dużych i małych przedsiębiorstw są w stanie pokazać się odbiorcom i sprawić, że zostaną oni ich klientami. Zastanawiasz się, jak powinna wyglądać internetowa promocja Twojej firmy? Nie jesteś pewien, czy inwestycja w reklamę się opłaci? A może szukasz konkretnych wskazówek, dzięki którym w świetnym stylu podbijesz wyszukiwarkę Google? Jeśli tak, dobrze trafiłaś/eś! Przygotowaliśmy 21 podpowiedzi, otwierających przed Twoją firmą nowe możliwości na poziomie promocji online. Poznaj skuteczne sposoby na marketing w sieci i wygraj wyścig o klientów.

SPIS TREŚCI

Wstęp: Co daje promowanie firmy w internecie i od czego warto zacząć?

  1. Określ swój target i przygotuj ofertę szytą na miarę
  2. Stwórz nowoczesną stronę internetową
  3. Promuj firmę w popularnych mediach społecznościowych
  4. Wypróbuj pozycjonowanie strony internetowej w Google
  5. Reklamuj się w Google Ads. Płatne kampanie przynoszą duże zyski
  6. Załóż wizytówkę GMF i pokaż się na Mapach Google
  7. Zadbaj o spójną identyfikację wizualną firmy
  8. Prowadź firmowy blog i buduj pozycję eksperta
  9. Nie tylko pozyskuj, ale zatrzymuj klientów – punkty lojalnościowe
  10. Odezwij się do blogerek: wpisy sponsorowane, artykuły gościnne
  11. Często udzielaj się na forach branżowych
  12. Postaw na naturalny buzz marketing
  13. A może filmik na YouTube? Promocja firmy poprzez video
  14. Dodaj stronę firmową do regionalnych katalogów
  15. Zdobywaj linki z wartościowych źródeł
  16. Sprawdź, jak działa promocja firmy przez e-mail marketing
  17. Pokaż się na serwisach z ogłoszeniami
  18. Bądź w stałym kontakcie z klientami, buduj więź
  19. Rozważ influencer marketing
  20. Pozyskuj pozytywne opinie od realnych klientów
  21. Skorzystaj z pomocy ekspertów od e-marketingu
  22. FAQ – najczęściej zadawane pytania

Co daje promowanie firmy w internecie i od czego warto zacząć?

W XXI wieku obecność firmy w Google to jej być albo nie być. Jednak samo pojawienie się wśród wyników wyszukiwania stanowi dopiero początek. Twoi potencjalni klienci zobaczą Cię wtedy, gdy na poważnie zabierzesz się za marketing. Musisz pamiętać, że ukazywanie się wśród wyników, a promocja firmy w internecie to dwie zupełnie inne sprawy. Chcąc sprzedawać usługi bądź towary musisz nie tylko być online, ale też dopilnować, żeby inni Cię widzieli.

Jakie korzyści niesie e-reklama? Przede wszystkim większe zyski. Szeroko zakrojona promocja umożliwia docieranie do odbiorców z całego świata, co pozwala zarabiać duże pieniądze za pośrednictwem sprzedaży na dużą skalę. Promowanie firmy w internecie to także niezawodny sposób na budowanie wizerunku silnej marki i zwiększanie rozpoznawalności np. poprzez pozycjonowanie lokalne. W przeciwieństwie do metod tradycyjnych, marketing online to mechanizm, sprawnie napędzający sprzedaż. Wykorzystaj go, aby zaistnieć w sieci!

Określ swój target i przygotuj ofertę szytą na miarę

Wyszukiwarka Google stanowi ogromną przestrzeń, sprzyjająca reklamie. Jeżeli dobrze wszystko rozegrasz, trafisz na pierwsze strony wyników wyszukiwania – umożliwi to promocja firmy, przemyślana pod każdym względem. Na początek zastanów się nad tym, jak wygląda Twoja grupa docelowa, do kogo chcesz dotrzeć z ofertą. Wyznaczenie targetu daje jasny obraz tego, na jakich działaniach sprzedażowych powinniśmy się skupić. W poszukiwaniach uwzględnij kryteria demograficzne, ale również behawioralne i społeczne.

Znajdź Swój Target

Rada: przeanalizuj swoją konkurencję z branży i sprawdź potrzeby współczesnych konsumentów. To ułatwi Ci dopasowanie oferty do konkretnych użytkowników sieci. Promocja firmy w internecie będzie opłacalna tylko wtedy, gdy zadbasz o czytelny przekaz, niosący realną wartość dla odbiorców. Właśnie dlatego uważamy, że znalezienie grupy docelowej i przystosowanie działań marketingowych do jej potrzeb jest kluczowe dla każdego przedsiębiorcy.

Stwórz nowoczesną stronę internetową

Własna strona internetowa to baza wypadowa dla większości działań, związanych z marketingiem w sieci. Jako nowoczesny przedsiębiorca musisz zadbać o stworzenie profesjonalnej strony firmowej, na której zaprezentujesz swoje usługi i poinformujesz klientów, w jaki sposób mogą z nich skorzystać. Funkcjonalna, responsywna witryna jest intuicyjna w nawigacji i sprzyja sprzedaży. Za jej pośrednictwem można nawiązać kontakt z klientami i kreować wizerunek eksperta w danej branży. Dysponując stroną internetową będziesz mógł/mogła promować firmę na wiele sposobów, w tym wykorzystując pozycjonowanie stron oraz reklamy Google Ads.

Bez strony www promocja firmy w internecie nie ma większego sensu. Odbiorcy muszą wiedzieć, z kim mają do czynienia. Pokaż się im jako profesjonalista inwestując w witrynę, przy pomocy której wzbudzisz zaufanie i dotrzesz do dziesiątek klientów.

Promuj firmę w popularnych mediach społecznościowych

Social media odgrywają istotną rolę we współczesnym e-marketingu. W takich miejscach, jak Facebook czy Instagram czeka na Ciebie wielu odbiorców, potencjalnie zainteresowanych usługami, świadczonymi przez Twoją firmę. Media społecznościowe oddają w ręce przedsiębiorców skuteczne narzędzia promocyjne.

Reklamy Facebook Ads i Instagram Ads, a także Twitter Ads i LinkedIn Ads pozwalają komunikować się z użytkownikami tych platform i podejmować z nimi różne interakcje. W zależności od platformy, promocja firmy może odbywać się za pośrednictwem reklam tekstowych, video lub zdjęć. Możliwa jest także wysyłka wiadomości sponsorowanych i wdrożenie kampanii remarketingowych. Promowanie biznesu w social mediach to sprawdzony sposób na budowanie zaufania oraz docieranie z ofertą do klientów ze swojej grupy docelowej.

Promowanie Firmy w Social Mediach

Wypróbuj pozycjonowanie strony internetowej w Google

Pora rozwiać wszelkie wątpliwości: nie ma skuteczniejszej metody na długofalową promocję firmy w internecie, niż pozycjonowanie strony. Składa się na nie wiele działań, które prowadzone przez specjalistów SEO, prowadzą do zwiększania pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Każda witryna, która pokazuje się w pierwszej dziesiątce Google na sprzedażowe frazy kluczowe, cieszy się dużą popularnością. Niech Cię więc nie zdziwi, że przedsiębiorcy dwoją się i troją, byle tylko trafić do czołówki wyników. Tak mogą pozyskiwać nowych klientów i konkurować z największymi rywalami z branży.

Pozycjonowanie oparte na przemyślanej strategii jest podstawą skutecznej promocji internetowej!

Ciekawie tłumaczą to specjaliści z Agencji AFTERWEB. Na ich stronie czytamy, że oparte na dobrej strategii pozycjonowanie w Google przynosi stały i nieprzerwany wzrost sprzedaży. Ponadto promocja w wynikach organicznych wspiera proces budowania prestiżu i zwiększa ruch na stronie nawet o 300% (źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/). Chyba nie musimy dodawać, że to doskonała droga do zdobycia dużej przewagi nad konkurencją!

Pozycjonowanie stron dla firm usługowych zazwyczaj prowadzi się lokalnie. To oznacza, że promocja jest kierowana do osób, przebywających w okolicy. Takie kampanie opierają się na frazach z członem geolokalizacyjnym, co zapobiega wydawaniu środków na reklamy o niskiej skuteczności. Lokalna promocja firmy w internecie jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, świadczących usługi w danym regionie. Mowa np. o mechanikach samochodowych, właścicielach restauracji, gabinetów kosmetycznych czy firm sprzątających. Zwiększając pozycję w Google na zapytania lokalne zwrócisz uwagę konsumentów, będących realnie zainteresowanymi Twoimi usługami. Pozycjonowanie lokalne sprowadzi na stronę wartościowy ruch, za którym idzie wysyłka zapytań ofertowych, wykonywanie telefonów i zwiększenie odwiedzin bezpośrednio w siedzibie firmy.

Reklamuj się w Google Ads. Płatne kampanie przynoszą duże zyski

Ważną strategią wartą uwzględnienia w ramach internetowej promocji firmy, są kampanie reklamowe Google Ads. Dzięki nim można w jeden dzień dostać się na samą górę wyników wyszukiwania – decydując o tym, kto dokładnie zobaczy treści sponsorowane. Inwestycja w reklamy płatne przynosi znakomite rezultaty: bez czekania. Kampanie Google Ads sprzyjają rozwijaniu e-biznesu na poziomie lokalnym oraz globalnym, przy zachowaniu całkowitej kontroli nad budżetem, przeznaczonym na promocję.

Płatne Kampanie Reklamowe
źródło: ads.google.com

Chcesz reklamować swoje usługi w Google Ads? Skorzystaj z naszej pomocy!

Załóż wizytówkę GMF i pokaż się na Mapach Google

Kolejna wskazówka, z jakiej naszym zdaniem powinien skorzystać każdy Przedsiębiorca, to stworzenie wizytówki Google Moja Firma. Posiadacze profesjonalnych wizytówek GMF odnotowują wzrost ruchu na stronie na poziomie nawet kilkadziesiąt procent wyższym, niż ich konkurencja z branży. Promocja firmy poprzez założenie i aktywne prowadzenie wirtualnej wizytówki GMF jest bardzo efektywna. Wielu użytkowników internetu przeszukuje Mapy Google – jeśli pokażesz się w nich ze swoją firmą, możesz przyciągnąć ich uwagę. Warto dodać, że wizytówka zawiera zarówno podstawowe informacje, czyli nazwę i adres siedziby, jak również opinie, wskazówki dotyczące dojazdu czy rozmaite wpisy.

Zadbaj o spójną identyfikację wizualną firmy

Konsumenci zwracają ogromną uwagę na wizerunek firmy. Atrakcyjne logo oraz przejrzysty system identyfikacji mogą zachęcać do skorzystania z oferty. Wszystkie elementy wizualne powinny być przemyślane, spójne z charakterystyką przedsiębiorstwa. Dopilnuj, aby materiały marketingowe pasowały do wyglądu Twojej strony firmowej, wpisywały się w politykę firmy i wyróżniały się oryginalnym stylem. Wybierając kolory i symbole pamiętaj o tym, że identyfikacja wizualna ma wpływ na postrzeganie firmy przez klientów. Korzystaj z dostępnych rozwiązań i śmiało kreuj wizerunek swojej marki w internecie. Promowanie firmy z wykorzystaniem kreatywnych elementów systemu identyfikacji wizualnej przyniesie wiele dobrego: to zawsze się opłaca!

Prowadź firmowy blog i buduj pozycję eksperta

Promocja firmy w internecie nie będzie miało spektakularnych efektów, jeśli zapomnisz o podstawowych kwestiach. Wśród nich znajduje się blogowanie – prowadzenie firmowego bloga to okazja do zaistnienia w branży jako ekspert w danej dziedzinie. Gdy będziesz regularnie publikować wartościowe, bezpłatnie dostępne wpisy (np. poradnikowe), szybko zauważysz wzrost zainteresowania swoją stroną www. Będą na nią zaglądać osoby szukające odpowiedzi na pytania, związane ze świadczonymi przez Ciebie usługami.

Prowadzenie Bloga Firmowego

Na blogu firmowym możesz doradzać, podpowiadać, a przy okazji zachęcać do skorzystania ze swojej oferty. Każdy wpis to ważna cegiełka, zwiększająca ruch na stronie. Co ważne, nie będzie to ruch przypadkowy: na tego typu blogi zaglądają potencjalni klienci, gotowi w każdej chwili zamówić interesującą ich usługę lub chociaż zapytać o ofertę.

Wyszukiwarka dobrze ocenia strony ze świeżym contentem, więc publikowanie na blogu tematycznych artykułów poprawia pozycjonowanie. Wpisy blogowe to także idealne miejsce do pozyskiwania linków wewnętrznych. Zajrzyj na nasz firmowy blog Agencji ESEO i zobacz, w jaki sposób go prowadzimy. Być może zainspirujesz się do wprowadzenia treści content marketingowych również na swoją stronę!

Nie tylko pozyskuj, ale zatrzymuj klientów – punkty lojalnościowe

Jeśli szukasz niebanalnych sposobów na promowanie firmy w internecie, możesz rozważyć marketing lojalnościowy.

  • Jest to strategia, pozwalająca budować trwałe relacje z klientami poprzez nagradzanie ich za zakupy lub korzystanie z wybranych usług.
  • Wiele programów lojalnościowych opiera się na aplikacjach mobilnych, których wdrożenie jest prostsze, niż się wydaje.
  • Premiowanie zakupów stanowi polecane rozwiązanie między innymi dla firm, działających w branży e-commerce.

Oferując klientom niższe ceny bądź darmową wysyłkę w zamian za punkty zgromadzone podczas wizyty w sklepie, zachęcasz ich do powrotu. Tak możesz stale powiększać bazę klientów i napędzać sprzedaż niewielkim kosztem. Na programy lojalnościowe decydują się również właściciele firm usługowych – to skuteczna strategia marketingowa, często stosowana przez salony fryzjerskie i gabinety kosmetyczne, gdzie po każdej wizycie klient jest nagradzany punktami. Po zgromadzeniu określonej ilości może je wykorzystać np. na darmowy zabieg.

Programy Lojalnościowe

Odezwij się do blogerek: wpisy sponsorowane, artykuły gościnne

Oprócz linkowania wewnętrznego, w promowaniu firmy w Google istotną rolę odgrywa linkowanie zewnętrzne. Staraj się pozyskiwać wartościowe odnośniki, kontaktując się z blogerkami, publikującymi treści, tematycznie związane z profilem Twojej firmy. Możesz przygotować wpis gościnny i poprosić o jego zamieszczenie albo zamówić artykuł sponsorowany.

Skuteczna promocja firmy w internecie nie obejdzie się bez link buildingu. Dlatego ważne jest, żebyś na bieżąco kontrolował/a jakość oraz ilość odnośników, prowadzących do Twojej strony firmowej. Jeśli zrezygnujesz z reklam w formie gościnnych wpisów na różnych blogach, świadomie spowolnisz proces pozycjonowania. Bez obaw – nasi specjaliści z przyjemnością zajmą się link buildingiem za Ciebie! Zleć pozycjonowanie ekspertom z ESEO i o nic się nie martw.

Często udzielaj się na forach branżowych

Jest wiele dróg, pozwalających dotrzeć do klienta. Nie zawsze musisz iść główną ścieżką – czasem lepsza okazuje się ta rzadko uczęszczana. Znajdź czas na przegląd forów internetowych i wybierz te, które są tematycznie związane z Twoją działalnością. Udzielając się na nich, na pewno natrafisz na potencjalnych klientów.

Jak radzi nasz specjalista SEO Mateusz Świerczyński: Jeżeli zainteresujesz odbiorców swoimi wypowiedziami istnieje szansa, że wzbudzisz ich zaufanie. Fachowo odpowiadaj na pytania, podsuwaj rozwiązania problemów i pokaż się z jak najlepszej strony – jednocześnie unikając bezpośredniego promowania własnej działalności. Niech Twoja obecność na forach internetowych będzie bezinteresowna: wtedy z dużym prawdopodobieństwem przyniesie korzyści.

Postaw na naturalny buzz marketing

Jeżeli promocja firmy w internecie ma być efektowna, dobrze gdybyś rozważył/a marketing szeptany. Jest on sposobem komunikacji z szerokim gronem potencjalnych klientów. Gdy opiera się na fachowo prowadzonych działaniach, skutkuje zwiększeniem popularności marki na rynku. Kampanie buzz marketingowe wykorzystują rozmaite techniki, sprowadzające się do rozmów o promowanej firmie. Można prowadzić je na forach internetowych, w social mediach, w komentarzach na blogach – tam, gdzie jest miejsce na dyskusję. Podczas formułowania takich wypowiedzi umiejętnie wplata się w tekst wzmianki o firmie. Należy przy tym uważać, aby nie były one nachalną reklamą, lecz uzasadnionym napomknieniem. Cel: zainteresowanie konsumentów ofertą i zwiększenie rozpoznawalności marki.

A może filmik na YouTube? Promocja firmy poprzez video

Posiadanie firmowego kanału na serwisie YouTube i systematyczne uzupełnianie go o atrakcyjne treści skutkuje zdobywaniem popularności. Działania, związane z publikowaniem filmów muszą być jednak w pełni profesjonalne. Video powinno zostać nagrane sprzętem wysokiej jakości i poddane fachowej obróbce. W przeciwnym razie wzbudzi niechęć odbiorców, a nawet skłoni ich do napisania negatywnego komentarza. Promowanie firmy w internecie to ciężki kawałek chleba, ale wart zachodu.

Jeśli chcesz wyjść na przeciw klientom i bliżej zapoznać ich ze swoimi usługami, przygotuj kreatywne video. YouTube daje w tym zakresie mnóstwo możliwości.

Video Promocyjne na YouTube

Możesz nagrywać i publikować filmy poradnikowe, recenzje swoich produktów, a także uwielbiane przez konsumentów filmiki, ukazujące typowy dzień pracy. Klienci chętnie zobaczą, jak prezentuje się Twoja firma „od kuchni”. Wiedz, że promocja firmy na serwisie YouTube jest bardzo rentowna. W Polsce korzysta z niego ok. 20 mln użytkowników, wśród których nie brakuje tych, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Dodaj stronę firmową do regionalnych katalogów

Jeszcze inna metoda na promowanie firmy w internecie to wykorzystanie potencjału katalogów, dostępnych online. Mowa o pewnego rodzaju biznesowych wizytówkach. Katalogi firm zawierają spis danych na temat przedsiębiorstw, działających w poszczególnych branżach. Poprzez dodanie swojej firmy do listy wyników pokażesz się większemu gronu odbiorców, a przy okazji pozyskasz cenny odnośnik, prowadzący do Twojej strony internetowej. Korzystaj z katalogów regionalnych, na które zaglądają osoby, zamieszkujące bezpośrednią okolicę firmy. Do Twojej dyspozycji są:

  • Katalogi bezpłatne – portale, na których każdy przedsiębiorca może za darmo dodać opis swojej firmy. W takim wpisie najczęściej jest miejsce na dane teleadresowe, logotyp oraz kilka zdań na temat oferowanych usług.
  • Katalogi płatne – profesjonalne bazy polskich firm, w których można się pojawić po uiszczeniu opłaty (od kilku do kilkudziesięciu złotych za rok). Wpis w płatnym katalogu jest atrakcyjną formą reklamy z linkiem dofollow.

Zdobywaj linki z wartościowych źródeł

W związku z tym, że pozycjonowanie stron i związany z nim link building stanowią jedno z najbardziej skutecznych narzędzi promocyjnych dla firm, opracowano wiele sposobów pozyskiwania cennych linków. Dobrym źródłem takich odnośników są chociażby portale branżowe. W Twoim interesie jest znalezienie portali, gotowych wstawić u siebie na stronę materiał na temat firmy, którą zarządzasz. Może to być artykuł, banner reklamowy bądź wzmianka z odnośnikiem dofollow, prowadzącym do Twojej strony www. Promocja firmy w internecie musi przebiegać wielotorowo. Korzystaj z możliwości pokazywania się na serwisach branżowych i z satysfakcją obserwuj wzrost konwersji!

Szukasz Agencji, która zadba o link building Twojej strony?

Sprawdź, jak działa promocja firmy przez e-mail marketing

Wysyłka e-maili reklamowych do klientów to forma bezpośredniej reklamy, skierowanej na zwiększenie sprzedaży usług albo towarów. Wdrażając kampanie e-mail marketingowe będziesz mógł/mogła promować swój biznes, docierając z treścią reklamową bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób, które skorzystały z Twojej oferty oraz podały swój adres e-mail. Tworzenie personalizowanych treści i unikanie SPAMu zachęcą subskrybentów do częstszego zaglądania na stronę i bycia na bieżąco. Wysyłka dobrze przygotowanego Newslettera korzystnie wpływa na podtrzymywanie kontaktów z odbiorcami i wzmacnianie swojego wizerunku.

Nasze rady?

  • Dbaj o wartościowy przekaz,
  • Stosuj kreatywne tytuły i nagłówki,
  • Nie narzucaj się.

Pamiętaj, że promocja firmy w internecie wymaga cierpliwości oraz zaangażowania. Jeśli Ty dasz coś odbiorcom, oni odwdzięczą się skorzystaniem z Twojej oferty.

Newsletter Twojej Firmy

Pokaż się na serwisach z ogłoszeniami

Lokalne firmy usługowe mogą prezentować swoje oferty również na portalach ogłoszeniowych. To tam znaczna część klientów szuka usługodawców ze swojego miasta. Wykupienie ogłoszenia na popularnym serwisie (np. OLX, Gratka, Gumtree) spowoduje, że o Twoich usługach dowie się duże grono internautów – osób, realnie zainteresowanych skorzystaniem z nich. Promowanie firmy w internecie za pośrednictwem stron z ogłoszeniami jest opłacalne, o czym codziennie przekonują się dziesiątki przedsiębiorców. To przydatne działanie „uzupełniające” inne formy rozwijania biznesu online.

Bądź w stałym kontakcie z klientami, buduj więź

Następna wskazówka, jaką przygotowaliśmy dla właścicieli firm, to codzienne pielęgnowanie relacji ze swoimi klientami. Nie możesz pozostać obojętnym na to, jak zmienia się rynek oraz potrzeby konsumentów. W przeciwnym razie nie odniesiesz sukcesu – bądź cierpliwy/a, dbaj o sferę kontaktów z kontrahentami, traktuj ich indywidualnie i szanuj ich czas. Prawidłowo prowadzony marketing relacji w internecie przekłada się na częstą sprzedaż produktów / usług, dlatego stałe zabieganie o uwagę klientów i walka o ich utrzymanie leżą w Twoim interesie.

Rozważ influencer marketing

Jak już ustaliliśmy, promocja firmy w internecie nie musi odbywać się w wynikach organicznych ani płatnych. Choć pozycjonowanie oraz kampanie Google Ads przynoszą ogrom korzyści, nie dla wszystkich przedsiębiorców będą wyborem numer 1. Niektóre usługi warto promować online, przy pomocy influencerów. Współpraca ze znanymi osobami, które udzielają się na Instagramie bądź YouTube, to znakomity sposób na pozyskanie nowych klientów. W ramach takiej współpracy influencer może zrecenzować dany produkt albo usługę, zachęcając swoich odbiorców do zapoznania się z ofertą. Opinie wpływowych osób są dla współczesnych konsumentów niezwykle ważne. Rozsądnie dobieraj jednak influencerów, którym powierzysz reklamę: ta musi być autentyczna i wzbudzać zaufanie odbiorców.

Pozyskuj pozytywne opinie od realnych klientów

Internet jest odpowiednim miejscem do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami na temat różnych usługodawców. Bardzo często opinie wystawiają osoby niezadowolone z usługi – niepochlebne recenzje można znaleźć w wizytówce Google Moja Firma, na Facebooku czy na portalach branżowych. Jest tam również przestrzeń na opinie pozytywne – jako właściciel firmy powinieneś zatroszczyć się o to, by było ich jak najwięcej.

Kupowanie opinii w Google nie jest dobrym pomysłem. Pomijając kwestie moralne, wyszukiwarka i użytkownicy sieci są wyczuleni na fałszywe komentarze. Zamiast tracić pieniądze na usługi pisania nieautentycznych opinii na zlecenie, zachęcaj swoich klientów do tego, by w wolnej chwili wystawili szczery komentarz. W zamian możesz zaoferować symboliczną zniżkę np. na następną wizytę w swoim salonie. To działa!

Wystawianie Opinii Przez Klientów

Skorzystaj z pomocy ekspertów od e-marketingu

Jeśli dotarłeś/aś do tej części naszego wpisu wiesz już, że promocja firmy w internecie wymaga zaangażowania i zróżnicowanych, czasochłonnych działań. Niektóre z nich można wdrożyć „od zaraz”, inne wymagają specjalistycznej wiedzy oraz fachowych narzędzi. Marketing internetowy uwzględniający pozycjonowanie stron firmowych lub reklamy w Google Ads to zadanie dla ekspertów.

Na koniec mamy więc dla Ciebie wskazówkę, która pozwoli Ci skutecznie wypromować firmę w sieci – skorzystaj z usług naszej Agencji ESEO! Zajmujemy się lokalną oraz ogólnopolską promocją małych i dużych firm. W naszych działaniach jesteśmy skuteczni, zaradni i bezkompromisowi. Zobacz cennik pozycjonowania, jaki przygotowaliśmy dla firm usługowych i jeszcze dziś zamów darmowy audyt swojej strony www! Korzystając ze specjalistycznej pomocy przekonasz się, że promowanie firmy w internecie może przynieść świetne rezultaty w stosunkowo krótkim czasie.

Napisz do nas i zamów niezobowiązującą wycenę usług SEO / SEM!

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak powinna wyglądać promocja dużej, a jak małej firmy w internecie?

Wiele zależy od tego, czy dana firma świadczy usługi lokalnie, a może na całą Polskę lub Europę. Promocja musi być zaplanowana adekwatnie do potrzeb przedsiębiorstwa. Małe firmy najczęściej skupiają się na pozyskiwaniu klientów z okolicy. W tym celu wykorzystują pozycjonowanie, oparte na frazach kluczowych z nazwą miasta bądź regionu, w którym działają. Promowanie dużych firm w internecie przebiega inaczej: tu zasięg reklamy będzie większy, wzrośnie też koszt usługi oraz płynące z niej zyski. W celu uzyskania indywidualnej wyceny, najlepiej skontaktuj się ze specjalistami ESEO: nasza Agencja zajmuje się marketingiem, szytym na miarę.

Czy jest możliwa internetowa promocja firmy, która nie ma strony www?

Posiadanie własnej strony internetowej daje właścicielom firm dużo możliwości promocyjnych, ale nie jest konieczne. Przedsiębiorstwo może działać na przykład w mediach społecznościowych, gdzie wystarczy założyć profesjonalny fanpage i tam budować relacje z klientami. Promocja firmy w internecie może odbywać się na wielu płaszczyznach. Niezależnie od profilu działalności, zawsze warto jednak rozważyć stworzenie strony firmowej. To najlepsze miejsce na prezentację usług, towarów, cenników oraz innych przydatnych dla klientów informacji. Własna witryna pozwoli reklamować się w Google Ads, jak też wdrożyć pozycjonowanie, które przyniesie firmie liczne korzyści.

Od czego zacząć promowanie firmy w internecie i jakich wydatków się spodziewać?

Dobrym pomysłem na początek jest skontaktowanie się ze specjalistami od marketingu internetowego, np. z naszej Agencji ESEO. Taka konsultacja jest bezpłatna i niezobowiązująca, a otwiera Przedsiębiorcom oczy na wiele spraw. Na podstawie przeprowadzonego audytu i analizy konkurencji będziemy w stanie zaproponować Ci kilka strategii promocyjnych. Ponieważ każda firma wymaga innego zestawu działań, trudno wskazać konkretną cenę usług, która zależy od wybranego pakietu. Nasz cennik jest dostępny online: koszt pozycjonowania oraz ofertę na prowadzenie kampanii Google Ads możesz sprawdzić w każdej chwili. Aby uzyskać konkretną wycenę usług jakie Cię interesują, skontaktuj się z nami przez formularz.

Jak sprawić, żeby oferta mojej firmy na stałe była widoczna w TOP10 Google?

Nie ma żadnej metody, gwarantującej dożywotnią obecność wśród pierwszych wyników wyszukiwania. Raz osiągnięta pozycja nie zostaje przypisana na stałe – w przeciwnym razie promocja firmy w internecie nie miałaby sensu. Strony przez cały czas konkurują ze sobą o wysokie pozycje w organicznych oraz płatnych wynikach. Oferta Twojej firmy może trafić do topów dzięki reklamom Google Ads albo odpowiednio prowadzonemu pozycjonowaniu strony. Dopóki działania będą kontynuowane, masz szansę utrzymać się na szczycie. Zaprzestanie promocji internetowej będzie skutkować obniżeniem uzyskanej pozycji i ustąpieniem miejsca konkurencji.

Źródła

4 Komentarze

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

×
ZAMÓW DARMOWY AUDYT STRONY
lub zadzwoń: +48 517 111 466 (w godz. od 8.00 do 16.00)